
Ofrimi i shërbimeve publike inovative me qendër Qytetarin. Strategjia e Qeverisë dhe roli i Teknologjisë së Informacionit.
Mirëqeverisjes inovative është deklaruar nga qeveria aktuale si një nga gjashtë prioritetet kryesore për arritjen e një zhvillimi të qëndrueshëm ekonomik dhe social. Zgjidhjet inovative dhe të teknologjisë së informacionit konsiderohen si elemente me rol kritik në këtë proces.
Cila janë dokumentet zyrtarë të cilat përcaktojnë strategjinë e Qeverisë në kuadër të Mirëqeverisjes Inovative?
-Strategjia Kombëtare për Zhvillim dhe Integrim (SKZHI) 2015 - 2020, e cila ka në fokus mënyrën e ofrimit të shërbimeve në Shqipëri përmes qasjes me në qendër qytetarin.
-Strategjia Ndërsektoriale e Reformës në Administratën Publike (SNRAP) 2015 - 2020, e cila përbën kuadrin e përgjithshëm për modernizimin dhe transformimin e institucioneve dhe praktikave të administratës publike në vend, me vizionin e “sigurimit të shërbimeve me cilësi të lartë për qytetarët dhe bizneset në mënyrë transparente, efektive dhe efikase, nëpërmjet përdorimit të teknologjive moderne dhe shërbimeve inovative, në përputhje me kërkesat e integrimit evropian, nëpërmjet nëpunësve civilë të paanshëm, profesionalë dhe të përgjegjshëm, pjesë e strukturave efiçente”.
-Strategjia Ndërsektoriale “Axhenda për Shqipërinë Dixhitale” (SNASHD) 2015 - 2020
-Në planin ndërkombëtar, vizioni i Qeverisë mbështetet në Objektivat e Zhvillimit të Qëndrueshëm që u miratuan më 25 shtator 2015 nga Asambleja e Përgjithshme e Organizatës së Kombeve të Bashkuara në objektivin 16 për “Nxitjen e shoqërive paqësore dhe gjithëpërfshirëse për zhvillim të qëndrueshëm, ofrimin e mundësisë për drejtësi për të gjithë dhe ngritjen e institucioneve të efektshme, llogaridhënëse në të gjitha nivelet”.
Cilat janë objektivat kryesore të strategjisë për ofrimin e shërbimeve publike inovative me në qendër Qytetarin?
-Ri-inxhinierimin e proceseve të dhënies së shërbimeve për qytetarët dhe bizneset duke përfshirë dhe reformën në fushën ligjore, TIK dhe atë institucionale;
-Ndarjen funksionale dhe integrimin e shërbimeve publike në sportel dhe zhvillimin e kanaleve të ofrimit të tyre;
-Dixhitalizimin e arkivave dhe regjistrave, ndërveprimin mes sistemeve TIK dhe shërbimet online;
-Marrjen e opinionit të qytetarëve dhe monitorimin e performancës së administratës shtetërore në dhënien e shërbimeve.
Çfarë synohet të arrihet përmes kësaj strategjie?
-Reduktimin e kohës dhe barrës administrative për qytetarët dhe bizneset;
-Përmirësimin e aksesit në shërbime dhe të cilësisë së ofrimit të tyre;
-Shtimin e numrit të qytetarëve të kënaqur me shërbimet publike;
-Uljen e korrupsionit, rritjen e efiçencës, transparencës dhe llogaridhënies në lëvrimin e shërbimeve.
Cilat janë pritshmëritë dhe rezultatet e pritura nga kjo strategji?
-Kalimi në shërbime 100% elektronike;
-Sigurimi i aksesit te shërbimet për qytetarët kudo e në çdo kohë;
-Krijimi i një panorame 360 gradë të përfituesve;
-Arritja e një indeksi të lartë të kënaqësisë së qytetarëve;
-Klasifikimi i Shqipërisë ndër 20 vendet e para evropiane në Indeksin e Shërbimeve Online (OSI) sipas Raportit të Kombeve të Bashkuara mbi qeverisjen elektronike.
Cilat janë ndërhyrjet kryesore që parashikohet të realizohen në vitet e para?

Pyetje:10 vjet nga shpallja e parkut industrial të Koplikut, lexoni historikun e tij
Pergjigje:

Pyetje:Strategjia e Strehimit Social 2016-2025
Pergjigje:Strategjia e Strehimit Social 2016-2025 është një dokument politik i rëndësishëm, që i ka munguar këto vite politikave sociale të vendit. Ai është konceptuar në bazë të parimeve orientuese sipas të cilave duhet të ketë një paketë të përgjithshme të strehimit që të jetë e gatshme, e arritshme, e përballueshme financiarisht dhe përshtatshme.